Tuesday, March 2, 2010

Akhirnya aku tak perlu menahan nafsu..

Sket jek lagi. Pasni bleh amek Ilham

Aku sedang menikmati kesedapan Classic Cheese cake dan kepanasan Long Black coffee di Secret Recipe. Yupp.. Secret Recipe. Iyerrr.. Secret Recipe akhirnya wujud di Perlis. Ok fine. Secret Recipe jek pon. Big enuff kay untuk memenuhi kemengidaman aku terhadap kek yang sedap. Kalo tak... kena tahan nafsu berhari-hari kalo teringin cheese cake yang sedap. DIULANGI.. CHEESE CAKE YANG SEDAP SAJA! Cheese cake memang la bersepah-sepah kat Perlis ni. Tapi tak de satu pon yang sedap.

Aku suka makan. Kalo hati tengah lara or tension tahap tapir, makanan yang sedap lagi lazat bleh buat aku happy balik. Ingat lagi satu hari yang malang tu- bertekak ngan kontraktor. Hangin gler satu badan beb. Panas aku satu hari. So time tu cuma tingat nak makan makanan yang tersangatlah lazat yang bleh buat aku rasa macam kat heaven. Makanan yang bleh buat aku lupa kontraktor busuk perut tuh. Pikir punya pikir last-last end makan KFC jek! Gelak sakan Si Poji (bukan nama sebenar) bler tau makanan paling sedap time tu yang bleh aku dapat cuma KFC! Pathetic gler rasa masa tengah makan KFC tu. Nak nangis pon ader jugak. Sebab mengenang nasib badan yang mampu melapah KFC jek di kala sakit jiwa tahap dewa. Time makan KFC tu imagine je la macam makan Nando's ke or Kenny Rogers kan. So dengan wujudnya Secret Recipe ni meriah la sket pilihan aku kat cni. Hoooreyy...

No comments:

Post a Comment