Monday, October 19, 2009

ilham demam..!!

Demam jek pon kan.. tapi aku risau btol sebab ilham jarang sangat demam.. last time demam pon masa kna jap time umur 3 bulan kalo x silap aku.. tapi 2 hari jek.. time tu pon dia x merengek sangat.. tdo dgn tenang jek.. kali nyer demam lain btol.. asik nangis jek.. ari sabtu ari tu kul 4 pagi baru la bleh tido.. sib baik time tu kt umah parents aku.. so bergilir2 la dukung ilham.. the worst part is aku x pnah spare PCM syrup pon kalo pi mana2.. pengajaran!!!

masa bawa ilham gi jumpa doc kul 3 pagi ari sabtu lepas doc ckp ni mesti x pnah demam kan.. wah!!! terer btol doc ni.. da macam tok moh plak.. so end up doc prescribe PCM, cephalexin and piriton syrup.. plus cooling gel gak.. no wonder charge smpai rm40.. lagipun 3am kay.. of course charge lebih sket..

hari ni da masuk hari ke-3 ilham demam.. aiseh.. mama dia pon cm gelabah la kan.. da berkira2 nk switch to ibuprofen..!! kuat sket.. tapi worry of GI irritation la plak.. kang demam baik sakit lain plak datang.. so aku try relax.. tgk dlu ptg ni cane.. kalo x ok gk.. may b kna consider gk ibuprofen.. risau gk kalo sbb H1N1 kan.. harap2 dijauhkan la..

tukar topik..

nak wish MILLION CONGRATS kt cijan ngn lina yg dah selamat jd husband n wife jumaat lepas (16 oct 09) sedap kuih yg dihidang.. mmg aku makan byk.. dah sah jadi somi isteri tapi still x leh nk dok skali.. sorry for u cijan.. nak wat cane.. org kita berpegang pada adat.. selagi blom wat kndri x leh nk duduk sama2 lagik.. tu la.. akad nikah awl sgt.. hihiii... peace!!!

cijan yg gubra smpai lupa switch on kipas angin
walopon hari panas terik

pehal la lama sgt tu tok imam...
mama ilham da cekak pinggang ni



all for one.. one for all!!

last weekend sebok gak... 2 open houses and 1 wedding ceremony.. satu tu open house umah amir.. 1st tmpt yg dituju adalah wedding ceremony.. anak kawan mak.. sedap nasik dn lauk pauk dier.. kna plak mmg aku tgh lapar gler.. majlis dibuat kt dewan setia pearl island... cantik view kt cni.. tp x sempat nk amek gmbr byk2.. hopefully nxt time dpt amek gmbr lagik kt cni.. ada rumah kt dlm kawasan ni cecah million kay.. huarhuar... gler kentang btol..

nxt destination open house umah bos mak kt taman sutra prima sbrg jaya.. menu faveret cheese cake ngn apple tart dier... mak ckp wife prof karim ni mmg terer wat kek.. aku ngn hubby asik ulang makan cheese cake jek.. =p lagipon tgh kenyang lagik mkn nasik kndri.. last destination baru lah umah amir.. smpai umah dier dkt kul 5.. lewat dah.. so mmg x der org sgt dah.. menu faveret sate... sedap btol sate dier.. dah la aku ngn hubby tgh ngidam nk mkn sate.. mmg kitorang makan btol2 la.. mknn lain x pandang dah.. mmg rezeki la org ckp..

Open house amir: gembira jek ilham layan paparazi

disebabkan aktiviti ujung minggu ni jugaklah ilham demam.. penang panas btol.. bler msk kete sejuk aircond plak.. suhu yg kejap panas kejap sejuk ni lah wat ilham demam.. cian ilham..

No comments:

Post a Comment