Tuesday, October 27, 2009

I Win Free Header..!!!

Ingat tak aku penah join contest by jiji.. (HERE)
Aku gler nyer admire jiji nyer blogspot header. Simple and slumber kay. Jiji nyer header umah baru dier kat dot com tu plak sangat2 feminine. (CHECK THIS) Yang penting simple & nice. Less is more rite???

Selepas mengalami kelaraan yg melampau semalam aku dapat gud news hari ni. Thanx dear jiji for choosing me to win this walopon bukan 1st prize. Kalo dapat 1st prize mmg terus ajak hubby pi celebrate. Akakaakak... =p

Ni 1st time aku menang blog contest. Suka ar. This prize really big and meaningful untuk aku yg x reti pape pasal blogging nih aka buta IT. Main klik sana sini jek masa decide nak blogging guna blogspot ni. Before this guna myYahoo page jek untuk blogging. Tu pon few years ago. Berzaman dah. Tengok je la blog aku ni. Guna template yg memang ada kt blogspot ni jek. Muahahaha... Time aku sangat2 limited untuk godek2 free template yg ada kt muka bumi ni.

Aku da email jiji for the spec. So juz wait and see....

No comments:

Post a Comment