Tuesday, December 15, 2009

Cutest Baby Photo Contest - December 2009 by MOMBLOGGERSPLANET

Cutest Baby Photo Contest
December 2009
by: MOMBLOGGERSPLANET
Theme: Cutest Baby Smiling



So inilah model untuk pertandingan ni..

Nama: MUHAMMAD ILHAM RAFIF B MOHD FHAIZAL
DOB: 15 MAC 2009



Ni 1st time aku join Cutest Baby Photo Contest by MOMBLOGGERSPLANET ni sejak aku join MBP. Aku pon baru jek join MBP ni. Contest ni dibuat setiap bulan dengan mengangkat pelbagai tema yang berlainan. Hadiah2 nya pon best.
Selain itu pemenang tempat pertama dan kedua layak masuk Cutest Baby Of The Planet 2009 Contest secara automatik!! Hadiah-hadiah tersangatlah menarik!!! Jom join. Tema bulan ni mudah tapi mestilah sangat competetive. Untuk bulan Disember MBP mengangkat tema senyuman baby paling cute.

Ada apa dengan senyuman ilham? Segalanya!!!
Di kala memilih gambar untuk contest ni aku tengok macam2 ekspresi wajah ilham yang diabadikan thru DSLR papa. Papa ilham sangat rajin snap gambar ilham. Namun senyuman yang satu itu amat melekat dekat jiwa aku. Rindu btol!!! Bukan jiwa aku saja. Sesiapa jek yang tengok ilham gerenti jatuh sayang bler melihat senyuman ilham. Terlalu indah. Nak peluk cium. Aku percaya. Mana2 perempuan yang bergelar ibu ataupun blom bergelar ibu tapi memiliki naluri keibuan mesti akan tersentuh melihat senyuman mana2 baby. So pure rite? Sejuk jek bler tengok baby senyum. Nak marah pon tak jadi.

psst: Ilham memiliki senyuman semanis papanya. (Ouchh..ku jatuh cinta dengan senyuman itu =)

Korang bleh check syarat2 penyertaan DISINI

Sponsors contest ni:

1 comment: