Monday, May 24, 2010

Movies yang harus layan... My Sassy Girl dan The Proposal (Harus jek.. bukan wajib)

Hujung minggu aku diisi dengan ini...

First movie.. MY SASSY GIRL


Yerr... Mesti ada yang fikir citer korea yang tu kan. Masa hubby suggest tengok My Sassy Girl apa aku cakap- sorry la bang. Citer bersiri ni malas sket. Mana nak tau ada english movie tajuk My Sassy Girl jugak.

AMARAN!!!!
Citer ni gler slow starting dier. Dah half way pon slow jugak. Rasa macam nak tutup jek tv. Was like sejak bler hubby aku ni tasteless!! Disebabkan aku seorang yang penyabar dan ilham pon tengah tido aku layan la jugak. Tengok-tengok deria rasa hubby aku ok lagik. =)

AMARAN!!!
Sediakan tisu kay unless korang kental gler. Aku ni species fragile. =p

Sedikit dialog movie ni yang menyentap aku cilok dari sini. Gambar kat atas pun aku cilok dari sini. Heheee

Whatever she was going through it was beyond anything in my experience and beyond my ability to fix. I had no right to judge her, if I chose to stay with her – knowing the risks – all I could do was give her love and respect, and see how the story would end…

Second movie.. THE PROPOSAL


Korang wajib tengok movie ni kalau:

1) Suker Sandra Bullock
2) Giler dengan genre romantic comedy

Kalo nak tengok kena cari DVD yer encik-encik dan puan-puan sekalian. Kalo pi cinema sah-sah kena gelak ngan orang jual tiket.

2 comments: