Tuesday, May 18, 2010

BabyIbu Giveaway: Secret Bargains


Baby ibu organize satu lagi giveaway. Rajin sungguh cik yana kita ni. Contest ni disponsor oleh Secret Bargains. First time aku tau pasal Secret Bargains ni. Kalo tak join giveaway ni makanya tak tahulah aku tentang Secret Bargains. So market your product or business as sponsor giveaway bagus jugak yer.

Secret Bargains adalah salah satu online shop yang menjual barangan berjenama. Murah sket compare dari luar dan yang penting tulen! Ciplak tak main yer. Satu lagi aku sangat suker tagline Secret Bargains-My loss is your gain! Umpph... gitu. Oh yaa.. Lagi satu yang aku perasan spec setiap barang yang dijual distory mori dengan jelas dan terperinci. Tak payah nak roger tuan kedai nak tanya itu ini.

Product range dier luas. Untuk ladies ader, gents ader, budak pon ader. Tak caya tengok..

Untuk si kecil yang comel..


For ladies....


And gents..


Crocs pon ader..


Dan.. perfumes!

Dan antara 3 hadiah yang ditawarkan aku tingin sangat Victoria Secret EDT tu.
Kenapa????????

Lepas baca entry yana pasal
@Saya suka Victoria Secret teringin sangat nak try produk Victoria Secret.
1st time juga la dengar nama Victoria Secret nih.


Related link

Penganjur

http://babyibu.blogspot.com/


Sponsor

http://secretbargains.blogspot.com/




1 comment: