Sunday, April 25, 2010

Kepada orang KL dan mereka yang berada di kawasan yang sewaktu dengannya..

Dalam entry lepas aku penah citer pasal HOMEDEC 2010 yang dibuat di Penang. So sekarang sampai turn orang KL dan mereka yang sewaktu dengannya pulak merasa kemeriahan HOMEDEC 2010.



Tempat: Kuala Lumpur Convention Centre
Tarikh: 29 April sampai 2 Mei 2010
Masa: 10.00 pagi - 8.00 malam

MASUK PERCUMA!!!!!!

Pameran berkaitan:

• Kitchen & Home Appliances
• Bath & Sanitarywares
• Home Security
• Bedroom & Wardrobe
• Furniture & Furnishing
• Decorative Items & Lighting
• Interior & Décor
• ID Clinic & Landscape
• Home Technology
• Support, Services & Consultancy

Aku rasa la kan HOMEDEC kat KL ni mesti lagi dasat dan gler meriah. Sebab ruang pameran besar, mesti banyak gler booth. Korang jugak ada chance nak menang hadiah yang berjumlah RM 40000. Kalo nak tau apa lagi yang menarik pasal HOMEDEC KL nih check sini. Ohh... satu lagi yang aku rasa menarik. Pada 1 dan 2 Mei ada HOMEDEC workshop. Salah satu tajuk yang aku rasa menarik dari Eric Leong-Renovation Checklist. Tengok sini untuk tajuk-tajuk workshop yang lain.

Sini aku nak share sket-sket benda yang menarik semasa HOMEDEC di Penang. Basically HOMEDEC di KL mesti ada pameran yang lebih kurang macam ni dan aku rasa lebih lagi kot.

1) Discount sana sini. Salah satu yang sangat-sangat-sangat menarik adalah discount dari Floor Depot. 50% okeh. Kalo harga biasa RM7.50sqft. Berbaloi-baloi kay. Time pameran cenggini most exhibitors akan buat discount gilak-gilak.

2) Nak tengok home appliances yang moden, menarik, canggih, stylo? Sini lah tempatnya. Aku penah citer pasal EUBIQ GSS SYSTEM dalam entry lepas. This thing memang rock. Check out this entry.

3) Free consultation on home/kitchen renovation. Jangan lupa bawa floor plan rumah korang. So diorang bleh tolong estimate the cost of renovation untuk korang.

4) Ada games & contest yang menarik. Try jangan tak try..!!

So konklusinya, kepada mereka yang dah ada rumah, dah beli rumah, plan nak beli rumah yang terasa macam nak deko..deko..deko.. sendri rumah korang tanpa hire professional interior designer, HOMEDEC adalah tempat yang patut korang pegi.

Kalo la nak pegi KL tu macam nak pegi Penang jek maunyer dah terjah HOMEDEC nih. So.. nia unlisted one, bleh la jenguk HOMEDEC nih.. wink!

2 comments:

  1. harap2 bila rumah kami dah siap, ade lalagi pameran mcm ni..hehe. boleh dapat idea sikit nak menghias rumah kan.

    ReplyDelete
  2. Salam..jemput ke blog saya untuk amik award..:-)
    http://mamayaniebest.blogspot.com

    ReplyDelete