Monday, February 15, 2010

Cinta Giuliana & Bill

Pic taken from perezhilton.com

Penah tengok reality series Giuliana & Bill?
Aku semakin gilakk dengan citer nih. This couple sangat sweet n kelakar.
Sape Giuliana? Sape Bill? Apa yang best sangat pasal diorang ni sampai ada reality series sendiri?

Aku selalu tengok iklan pasal citer ni kat channel E. Tak penah teringin nak tengok pon sebab aku tatau sapa manusia dua orang ni. Aku tertengok citer ni hari Sabtu lepas. Giuliana & Bill marathon. Separuh hari ngadap citer ni jek sebab hubby tak de. Masa tu baru la tau sape Giuliana & Bill.

Giuliana DePandi (she's an Italian-American) pengacara E news bersama Ryan Seacrest yang juga host American Idol. Sapa tak kenal Ryan Seacrest yang hensem ni. Bill Rancic plak seorang entrepreneur yang juga pemenang The Apprentice first season. Sangat hot ok tengok dia dalam The Apprentice Season 1 tu. Sape layan angkat tangan!!!

Giuliana & Bill kawen pada 2007. Masa tengok citer ni, I was like 'Ha?? Bill da kawen! Tidakkkk!' (ok, over!) Aku sangat2 admire dengan Bill punya leadership dan cara dia organize sesuatu task. Ooouucchh! Sangat cool! Masa tu cam gedikss jek nak boyfren yang macam ni. Cool, brilliant, hensem! Mau apa lagik?? Sebab tu la kot aku 'menjanda' lama sangat time tu sebab tak jupe orang macam ni. =p

Nape aku suker sangat citer ni?
1) Diorang sangat natural depan camera.Tak control cun/hensem.
2) Cara diorang mempamerkan kasih sayang to each other tak menggediks. Tak de peluk cium yang over. Tapi aku yang tengok ni dapat rasa betapa-sayangnya-aku-kat-ko-kay
3) Cara dioarang cakap or bagi pendapat tak nampak buduhhss.
4) Giuliana sangat kiut bler dia blur walopon hakikatnya dia tak de la cun glerrr
5) Aku memang minat sangat ngan Bill Rancic. Full stop!

Overall this show far away better than Keeping Up With The Kardashians. Serius!
Ohh yaa.. Jangan lupa malam ni Giuliana & Bill pukul 10.20 malam di Channel E! =)

No comments:

Post a Comment