Monday, July 5, 2010

Terimalah hakikat Argentina kalah!


Pengganti Messi =D

Semua dah tahu GERMANY menang melawan Argentina. 4-0 lagik. Tapi tak semua boleh terima hakikat Argentina kalah tanpa apa-apa point. Germany menang besar. Kalau dapat score 4 gol bukan nasib. Tapi dah memang terer la tu.

Game malam tu memang best. Dulu-dulu suka Germany sebab ader Klose (biasa lah tu kan =p). Tapi sejak tengok game Germany menentang England untuk World Cup 2010 ni aku memang salute lah permainan diorang. Part passing bola aku bagi 5 bintang!!

Hubby aku cakap faktor bola. Germany dah practice guna bola tu lagi lama compare dengan team lain. Ohhh...aku hanya menerima itu sebagai alasan penyokong England dan Argentina yang masih belom dapat menerima kemenangan Germany! Hakikat yang sebenar untuk World Cup kali ni permainan Germany sangat sempurna. Lebih baik dari Brazil! Well.. malam tu Argentina main tak la teruk sangat macam Brazil main masa lawan Belanda. Sakitnya hati tengok Brazil main.

Tahun ni first time layan World Cup dengan hubby. Aku tak layan semua game. Tapi kebetulan game yang aku tengok dengan hubby kitorang sokong team yang berlainan. Happening sangat. Perasaan itu lagi best dari tengok Germany menang..!

1 comment:

  1. uii,..mana paul si sotong ni nak suruh buat prediction lagi..hehe

    ReplyDelete