Wednesday, June 30, 2010

Owhhh..perasaan ini seperti slovakia menang ke atas Itali!

Pagi tadi opis aku buat pertandingan koir antara jabatan. Yepp...aku join jugak. So wutt?? =p Jangan tanya aku apahal nak beradu suara ramai-ramai macam ni. Malas nak citer.

First group yang buat performance.
(Tempat keempat)
CODE:GG


Kalo ada pakaian tercantek aku vote diorang.
Stylish yet elegant.
Namun rezeki hanya tempat kelima.
Faham la aku bila juri komen ini pertandingan koir.
Markah untuk keterampilan 5 jek. Harmony 40 markah!
CODE: T.Fauziah


Chupp!! DEPARTMENT AKU TIDAK MENANG 1ST PRIZE. Tempat ketiga jek dari 5 group yang bertanding. Almost last la tu kan. Muahahaa.. Tapi berada di dalam group underdog (yang baru ditubuhkan sebulan, berlatih 2 jam x 2 minggu jek) membuatkan keterujaan melampau bila menang 3rd prize sekalipon! Bagi chance la aku teruja woiii.. =p

Aku suka berada di kalangan orang yang cool dan low profile tetapi HEBAT! Gebang lebih-lebih tapi kosong kita tak layan kay.. FULL STOP!

The champion!
Giler meremang biler dengar diorang mengalun lagu WARISAN by Sudirman
Congrats guys.


Tempat kedua
CODE: PKD

Tempat ketiga
Geng bas sekolah. Heheee..
Joking guys.. =)

P/S: Aku tengok game slovakia lawan Itali ni. Betol-betol tengok punya. Memang Itali patut kalah. (Jangan marah yer fan Itali. France pon kalah jugak kan. So tak yah kecik hati) To Slovakian: Best kan kalo orang asyik cakap then siap bet lagi team korang akan kalah tengok-tengok menang. Dengan Itali plak tu bukan Afrika Selatan kan. (Macam Orang Slovakia baca blog aku. Ekekeke...)

2 comments:

  1. arhh!!!! sy tidak tahu anda mengambil gamba!!! kelihatan sgt gemok dan buncit!!! arhhh!!!!!

    ReplyDelete
  2. tak pa. buat2 tak nampak kay..

    ReplyDelete