Tuesday, December 11, 2018

Tasneem Naturel Review - Bagus sangat ke produk ni?

Ramai yang tertanya-tanya, bagus sangat ke produk Tasneem Naturel ni. Jom baca Tasneem Naturel Review.



Untuk pengetahuan semua, Tasneem Naturel mula wujud pada tahun 2016. Masa tu, produk Tasneem Naturel dikeluarkan secara kecil-kecilan dari rumah. Homemade gitu.

Memandangkan permintaan terhadap produk Tasneem Naturel semakin banyak, dan juga demi memastikan produk yang dihasilkan lebih berkualiti, pengasas Tasneem Naturel mengambil keputusan untuk menghasilkan produk Tasneem Naturel di kilang. Bila dibuat di kilang, kualiti dan kebersihan lebih terjamin kerana perlu memenuhi standard Good Manufacturing Practice (GMP).

Produk Tasneem Naturel lahir kerana ingin membantu ibu-ibu di luar sana yang menghadapi masalah anak tantrum, susah tidur, batuk selsema dan masalah kembung dan sembelit. Yang bestnya, masalah ini di atasi secara alami dengan menggunakan essential oils yang dihasilkan daripada tumbuh-tumbuhan.

Satu produk Tasneem Naturel mempunyai lebih daripada 5 jenis essential oils tau. Kalau nak beli setiap satu essential oils tu mahal tau. Dah beli, satu hal pulak nak mix minyak-minyak tu ikut resepi yang ditetapkan. Leceh sangat kan. Bila produk seperti Tasneem Naturel ni wujud, sangat memudahkan.

Panjang bercerita, Sue share testimonial pengguna Tasneem Naturel. Lebih valid kan.





Testimonial lain Tasneem Naturel boleh dilihat di FB Page ini. Klik je link bawah ni.

Berminat nak beli Balm Tasneem Naturel? Klik je link bawah ni untuk Whatsapp Sue 


No. Phone: 019-4548200
Email: su2609@gmail.com





No comments:

Post a Comment