Wednesday, October 27, 2010

Dot com sendiri???

Ada terbau-bau tak ada orang tingin dot com sendiri. Yerr.. Aku lah tu. Tengah berkira-kira nak tukar ke dot com plak. Tapi tu la. Update blog pon bukannya selalu. Hahaaa...Ada hati!

Nampak banner kat atas tu?
Kalau nak beli domain kat Exabytes itu la harganya sekarang. Aku survey jugak lah pasal web hosting jugak. Banyak rupanya syarikat yang offer service web hosting dan beli domain ni. Google jek word domain terus kuar bercambah-cambah. Untuk company Exabytes ni aku tengok review dari orang yang pernah pakai memang positif belaka. Technical support dier sangat tip top. Bukan aku yang kata. Orang yang cakap ni. Nak tau betol ke tak kena try sendiri la kan.

Owhhhh... ada sesuatu yang indah lagi di Exabytes. Lots of promotion!!!! Antara promo yang aku rasa menarik sangat kat Exabytes


Best deal ever!





No comments:

Post a Comment