Sunday, August 8, 2010

Free Watermark Dari Eliss yang baik hati...

Yer.. Dah terlalu lama aku biarkan blog ni bersawang. Aku nak salahkan outstation kat KL 3 hari pastu plak kat Penang 2 hari. Letih giler.. Balik outstation kena siapkan proposal yang sampai sekarang tak siap-siap pon lagik. =p

Dalam entry ni aku ada mention eliss nak bagi watermark for free. Yer..percayalah FREE! Eliss email watermark tu 26 Julai lepas. Sorry yer eliss. Sejak balik dari outstation saya sangat sebok. Email dalam Inbox saya buka yang relate dengan keje jek. Yang lain-lain termasuk email eliss baru jek saya buka 2-3 hari lepas. Sori yer eliss. Cepat giler eliss siapkan watermark ni. Aku post entry aku 24 Julai. 26 Julai dah dapat. Ingatkan benda free dapat lambat. Tengok-tengok perghhh.... 2 hari jek. Anyway eliss tenkiu banyak-banyak.
Dan..inilah benda free itew...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ni gambar aku amek masa jalan-jalan kat Batu Ferringghi Penang. Pasal ni aku akan tulis nanti. Sangat best ok. Tempat wajib korang pegi kalo datang Penang.

Nama blog aku panjang sangat so nampak penuh jek kan. Tapi design dier aku suka. So..tunggu apa lagi. Bukan senang nak dapat benda free. Eliss still offer watermark free ni. Cepat minta kat dier!!! Klik sini..

1 comment: