Wednesday, November 4, 2009

What can i say...

1st of all BIG THANX TO JIJI for this lovely gift. New header and background. I know i've mention it too many times. But i'll keep saying this. THANK YOU..THANK YOU!!
Baru menang header ni. Kalau menang 1st prize blog makeover mau nyer aku asyik pukul canang citer ni 7 hari 7 malam... wakakaka.. =p

Cani la rupa blog aku sebelum ni. Template Tic Tac by Blogger

Inilah perubahan yang aku sebut2 dari semalam. Care to comment??

Aku tau pasal jiji ni thru mombloggersplanet. Jiji bagi free mini me untuk mereka2 yg nominate mombloggersplanet dalam Contest Weblog Popular 1 Malaysia. Aku memang nak sangat dapat mini me free ni. Tapi asyik bertangguh jek buat entry untuk contest ni. Complicated nak wat entry untuk contest ni. Sebab tu la asyik bertangguh jek. End up dateline habes mcm tu ajer. Agak2 pasni ada lagi tak contest yg leh dapat mini me?? Hehehe..

Bila jiji wat contest blog makeover sempena housewarming umah baru dier aku dengan semangatnyer join. Macam besa lah. Kalo join apa2 contest tu mesti kepingin 1st prize. Sebab blog aku ni sangat2 la perlukan golden touch. hikhikk.. Tapi tengok2 rezeki aku hanya header jek. Gud enuff for me. Yer la. Header pon penting gak kay untuk tarik org baca contents. 1st impression gitu. Is it impress u all? Tak kisah la. Janji aku puas hati. Yang buat aku suka sangat sbb aku tak reti buat benda2 ni. Design header. Even nk tukar template baru guna free template pon aku tak reti. Poor me.. Hehehe.. Semua ni jiji yang buatkan. Asalnya free header jek. Tengok2 dia tolong touch up gak sket2 here and there. So inilah hasilnya. Fyi, I really adore creative work. Kalo korang suka bnda2 cantik dan kreatif or artwork korang bleh jenguk gak blog emila yusof. Hakikatnya aku tak kreatif macam diorang ni. Bleh tumpang cuci mata je la. Hehehe..

Pastu aku pon emel la jiji ciri2 header yg aku nak:

Ciri-ciri header yg menjadi kegilaan ku
1) simple (yours one is the best example)

2) ada love shape sana cni (well.. my blog kan its all about love)
3) ku suker sangat kaler pink, merah, hitam dan putih
selebihnya up to you ji.. coz sumer hasil kerja awak ku mmg admire


So guys. Share the joy with me. Welcome to my new house. New house ke. Actually umah lama gak. Cuma perhiasan jek baru. Langsir dan carpet baru. =)

1 comment:

  1. cantik n simple :).langsir n carpet baru utk raya haji nih hehhe

    ReplyDelete