Wednesday, November 11, 2009

Happy Birthday Papa..

Actually bday papa ilham semalam 10/11/09. Tapi baru sekarang aku berkesempatan nak tulis entry ni. Sangat sebok ngn PTK exam. Lega exam da abes. Result fikir lenkali. Sekarang kita enjoy dulu..!!
Malam tu ingat nak kejut papa tepat kul 12 malam. Sekali aku tertido sampai pukul 1 lebih. Bler bangun rasa cian plak nak kejut papa yang nyenyak gler tido. Arround 2am masa aku tengah study tiba2 jek papa terjaga. Terus aku wish Happy Birthday.
Kad birthday yg aku beli sejak 24th Oct aku letak kat meja study papa (ingat tuuuu bler beli =p). Petang semalam lepas balik dari keje aku terus pi kedai kek amek kek yang aku tempah. Another surprise for him of course. Fenin nak pilih kek. Last2 amek tiramisu. Harap2 sedap la kan.
Actually got another surprise for papa. I'll blog about it later.

No comments:

Post a Comment